iPhone 6/iPhone 6 Plus och iOS9

S

SolenLyser

Guest
Alla som har en iPhone 6/iPhone 6 Plus med ett abonnemang hos Másmóvil och som precis uppdaterat till iOS9 upptäcker att det mobila nätverket slutat fungera. Jag hittade en snabbfix.
Det är bara att ansluta sin iPhone till en säker WiFi och klicka på den blå länken ”este enlace”: (sök på "blog masmovil ios 9")

http://blog.masmovil.es/configuracion-apn-para-ios9/

Lycka till!
 
Last edited by a moderator:

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
letar telefonnummer till orange runt Torrevieja, finns det någon som kan hjälpa mig.
Med vänlig hälsning Sollan

Menar du till en butik? Det finns en Orange som ligger i Habaneras, längst ner tror jag.
Här är iaf numret dit. 966 700 049
 

Nya trådar

Back
Toppen