Jobb i Torrevieja

Rickard81

Ny medlem
Hej på er!

Jag och min fru med son tänker flytta ner till Spanien. Vi har idag en lägenhet i Torrevieja och letar just nu efter ett jobb i dom trakterna. Vi är öppna för det mesta, dock ej telefonförsäljar jobb. Jag är 30 år och jobbar idag som möbelsäljare i Sthlm. Talar svenska och engelska, pluggar spanska med min fru. Har tyvärr inget körkort. Är öppen och social och älskar kund kontakt.
Min fru är 29 och jobbar idag med ett administrativt jobb. Hon talar svenska, engelska och spanska och har körkort, och precis som jag väldigt öppen och social.

Söker ni personal eller vet ni någon som söker, hör gärna av er. Vi kan börja i stort sett omgående.

Tack på förhand.

/Rickard & Carolina
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen