Jobb söker i Spanien

Status
Stängd för vidare inlägg.

Diadora87

Ny medlem
Hej jag är en tjej på 21 år som är intreserad av att jobb i Spanien... Det jag är mest intreserad av är att jobba innom hotell/restrurang Nattklubbar.., någon som vet hur jag ska gå till väga?.. eller om det är enklare att söka på plats? och hur viktikgt är det att kunna Spanska klarar man sig på sin Engelska där nere? Hoppas nån kan hjälpa mig är Glad för alla svar jag får =) ni kan adda mig på msn [email protected] eller maila på samma adress ;:;;)
 
Last edited:

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej

jag är i spanien och söker jobb just nu, men det ser inte ut som det är lätt o hitta nât just nu, det är en ovânlig kris, denna här säsongen, men det beror hellt enkelt om var man är och vad man kan göra.
det är bättre och söka pâ internet innan man kommer hit, svârt o gâ runt o frâga , kostar mkt att resa och det är ett stort land.
spanska är ett mâte ja, det är inte alla som kan engelska, även dem som jobbar pâ hotel.
även om man inte kan perfekt men nâgot mâste man kunna iaf.
Edi frân lund
 
aha, var är du någonstans i Spanien?
 
Hej jag är en tjej på 21 år som är intresserad av att jobba i Spanien helst i Madrid... Det jag är mest intresserad av är att jobba inom hotell/restaurang Nattklubbar.., någon som vet hur jag ska gå till väga?.. eller om det är enklare att söka på plats? och hur viktigt är det att kunna Spanska klarar man sig på sin Engelska där nere? Hoppas nån kan hjälpa mig är Glad för alla svar jag får =) ni kan adda mig på msn [email protected]ller maila på samma adress
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen