Jobba och bo på teneriffa.

frasse72

Ny medlem
Är en kille på 39 år som söker jobb samt boende i spanien. Tankarna har gått åt teneriffa men jag är flexibel. Jag har under den senaste tiden jobbat som personlig assistent på ett gruppboende för handikappade. Jag är utbildad Undersköterska/skötare. Har även jobbat en hel del inom restaurang som servitör, bartender och även en del i kök. Har själv drivit pizzeria här i sverige. Jag tillhör skaran av människor som har jobbat med nästan allt och jag har väldigt lätt för att lära mej så jag är inte rädd för att prova på något nytt.
Jag har väskan packad och kan åka vilken dag som helst. Hoppas på många förslag om jobb och boende.
Mvh Frank
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Välkommen till forumet Frank! Du verkar ha hel rätt inställning och bra och bred erfarenhet för att lyckas med jobbasökandet! Bra med restaurang och servitörsvana! Det gäller att man har siktet inställt klart på ner ska man och med lite jäkla anamma så går det att hitta jobb!
Hoppas du får flera svar och lycka till! Berätta gärna vad du bestämmer dig för! :)
 
Du får nog aktivt söka själv på olika sidor.
Tex Thinkspain har en jobbsökarfunktion. Kan du spanska är det en fördel. Då kan du Googla till någon motsvarande spansk sida, genom att fråga tex "trabajo en España".
Lägenheter söker du likadant, på tex thinspain, libercasa, segundamano osv
En spansk sida: