Köpa möbler

Piaj

Ny medlem
Hej
Vart kan man köpa möbler , ska möblera en 4 rummare och 2 terasser , vi har vårt ställe på villa Martin ( vill ha fler alternativ än Ikea och jysk) vi ska dit nu den 1/9 och handla :):)

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Det finns flera möbelaffärer i Torrevieja, vid Av. de Cortes Valencianas, dvs den breda gatan som bussarna kör mot Alicante. Närmare adresser finns i en gammal tråd om detta. Du kan använda "sök" för att hitta trådarna. De brukar ha gratis hemkörning.

Danish Design i Torrevieja har många fina möbler härliga sängar och snygga soffor m.m.
de finns på ett industriområde

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Vi köpte en soffa på hos http://www.muebleshnosgarcia.es/
Hemkörning ingick och dom tog den gamla med sej också.

Vi har köpt soffa, bokhylle variant och bord samt ute bord och stolar på Hnos Garcia, mest pang för pengarna tyckte vi.
De kör hem och skruvar ihop sakerna hemma, ingår i priset.

Danish Design tyckte jag hade bra sängar, resten var för oprisvärt lite "finare men opraktiskare" och rejält dyrare.

Conforama hade... billigt och med därtill samma nivå på kvalite som priset angav.

Flera av de som ligger inne i Torra hade väldigt lika möbler med Hnos G, ofta dock dyrare.

vid Av. de Cortes Valencianas, dvs den breda gatan som bussarna kör mot Alicante. Där ligger flera möbelaffärer men en som sticker ut är den borta vid rondellen där man kör ner till Carrefour finns en bensinstation, en bilfirma och en leksakaffär i den korsningen, minns tyvärr inte vad tvärgatan heter men så mycket fräscha möbler,,,,

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.

möbler

vid Av. de Cortes Valencianas, dvs den breda gatan som bussarna kör mot Alicante. Där ligger flera möbelaffärer men en som sticker ut är den borta vid rondellen där man kör ner till Carrefour finns en bensinstation, en bilfirma och en leksakaffär i den korsningen, minns tyvärr inte vad tvärgatan heter men så mycket fräscha möbler,,,,

Ungefär detsamma som jag skrev redan längre upp i tråden här...varför dög inte det är för mig en gåta.

Ungefär detsamma som jag skrev redan längre upp i tråden här...varför dög inte det är för mig en gåta.

Etter å ha jobbet i noen år med forum på nett kan jeg skrive under på at det er fullstendig normalt :) Ingen leser alt og man gjør sitt beste for å hjelpe til.

Om tema: Jeg ville tatt turen innom Danish Design, forretningene på La Zenia Boulevard og Hermanos Garcia først. Førstnevnte for kvalitet man ønsker å betale litt for og sistnevnte for andre ting. Spanske (sitte)møbler er ofte i en helt annen stil enn den skandinaviske. Resten finner man gjerne på IKEA..

Hej R, ja, ni gav ju lika upplysning o Linkan skriver om en affär som sticker ut. Jag funderar vilken det kan vara, HnosGarcia kanske... Tänk vad vetgirig man blir ☺️ Allt om Torre ska man ha reda på

Man behöver inte läsa allt. Ibland är ett tråd flera sidor långt, men nu var informationen på samma sida... Men jag böjer mig. Och ber om ursäkt.

Femina. Det är inte Hnos García, deras varuhus är på andra sidan gatan lite längre mot Torre centrum. Den som är på andra sida heter Torregrosa och om man svänger ner mot Carrefour hittar man en affär till. Glamour.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Extra info.
Har för mig att Hnos Garcia har 3 Varuhus i Torre, 1 i Habneras och 2 inne i stan, 1 var dock väldigt lite med konstig infart.
Finns en stor affär infart direkt efter jysk rondellen orihuela costa, dock har de en helt annan smak på möbler än mig, möjligen om jag hade ett slott, men ofta mycket folk där.

Extra info.
Har för mig att Hnos Garcia har 3 Varuhus i Torre, 1 i Habneras och 2 inne i stan, 1 var dock väldigt lite med konstig infart.
Finns en stor affär infart direkt efter jysk rondellen orihuela costa, dock har de en helt annan smak på möbler än mig, möjligen om jag hade ett slott, men ofta mycket folk där.

Tror ikke de har butikk inne på Habaneras, men de har to store butikker like ved. En i retning sentrum og en i retning La Siesta.

Den du tenker på ved Jysk heter Style House (tror jeg). De har nettopp utvidet og har mye gull, glitter og... vel... noen liker sikkert sånt også :) Men de har en og annen ting som kan brukes... samt et ok utvalg i utemøbler.

Det varuhuset (García) som är åt Siesta hållet ligger nära Carrefour. Man kan gå dit, tar 5 min. från parkeringen...

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Nya trådar

Back
Toppen