Kakel

åsa51

Medlem
Hej Vi behöver köpa klinkers, förutom dom största finns det nå;:;;);:;;)gon välsorterad affär med vettiga priser i eller runt Torre eller är det Brico Depot som gäller?

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Det finns iaf två affärer i Casa Grande, industriområdet. Dessvärre minns jag inte vad de heter/närmare adress. Men turistbyrån kanske vet. Eller Preciosa. Hon brukar veta allt...

vilket byggvaruhus som helst har.
Porcelanosa pà Cortes Valencianas är en av de mer kända

Terrapilar på Av. Cortés Valencianas vid den höga obelisken.
Finns även en liknande firma med massor av restpartier med mycket överkomliga priser. Problemet är att jag inte riktigt kommer ihåg var den var men ligger nära San Javier flygplatsen. Vill minnas att vi åkte på N332 och svängde höger i rondellen med ett flygplan på... Kanske någon annan har en mer exakt vägbeskrivning?

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej Åsa51!
Vi och några av våra vänner har köpt kakel och klinkers hos Preysers. Det är ingen flott affär, snarare en lagerlokal, men dom har mycket bra priser om man jämför med många andra. Dom ligger mittemot väderkvarnen (tror jag) i hörnet Ronda Ricardo la Fuente/Avda. Delfines Viudes i Torrevieja. Väl värt ett besök om man inte är ute efter tjusigt, exklusivt kakel kanske ;).
rocio

Off topic: Jag har en granne som precis försökte sätta kakel med ...lustgivande resultat :) Första tanken var; kakel spektakel, kusin heroin.. ja... ni kan nog föreställa er själva när hans fru kom och ringde på dörren med ögon stora som rått-pickar, helt förtvivlad. Jag tror jag skrattade i en hel vecka.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Nya trådar

Back
Toppen