Kjøpe Tv i Torrevieja

sh57

Medlem
Hei
Hvordan er det med butikker som selger tv i sentrum av Torrevieja, finns det mange ? Er de dyrere der enn på kjøpesenter utenfor, som Carrefour fks ?

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Det finns flera runtom i stan. Jag kan rekommendera Mercaluz, som har affär vid Diego Ramirez Pastor, granne till Domti. Snabb leverans (om de inte har varan inne) och gratis hemkörning fick jag...
:)

Det finns flera runtom i stan. Jag kan rekommendera Mercaluz, som har affär vid Diego Ramirez Pastor, granne till Domti. Snabb leverans (om de inte har varan inne) och gratis hemkörning fick jag...
:)

Vilket nr på gaten ? Hva tror du om pris, samme som Carfour ?

Diego Ramirez 133, vid hörnet till Maldonado. Om du Googlar hittar du inte denna affär i hörnet för kartorna hänger inte med...
Affären är dock där. :)
Jag kan inte säga ngt om priserna för jag har inte jämfört. Jag köpte en extraugn med kokplattor, bänkmodell, där. Ingen annan affär hade den, inte visste de heller att det fanns en modell som den.

Jag köpte en radio med CD i Carrefour som "höll" tills det att garantin inte gällde längre. Dvs CDn fungerar inte men radiodelen är OK.

Hola S!
En affär heter Ballester på C/ Maria Parodi 56. Ovanför centrum,
Har en del att välja på.

En annan är JB Mallen på C/ Ramon Gallud 102. Stora affärsgatan men
längre åt norr, nära Kulturhuset Virgen del Carmen.
Har vitvaror liksom den andra också.

Båda kör hem gratis. Bra att gynna affärer inne i stan, läste
att många får stänga pga stora C som i Zenia och Habaneras.

Låter som att du köpt lgh? Nyfiken P :D

Ciao P :sol:

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hola S!
En affär heter Ballester på C/ Maria Parodi 56. Ovanför centrum,
Har en del att välja på.

En annan är JB Mallen på C/ Ramon Gallud 102. Stora affärsgatan men
längre åt norr, nära Kulturhuset Virgen del Carmen.
Har vitvaror liksom den andra också.

Båda kör hem gratis. Bra att gynna affärer inne i stan, läste
att många får stänga pga stora C som i Zenia och Habaneras.

Låter som att du köpt lgh? Nyfiken P :D

Ciao P :sol:

Nja ikke helt ennå, men må undersøke litt, så man vet hvor man skal gå da det blir aktuelt.

Jag tycker det bästa är att gynna butikerna i city. Väldigt bra om det blir fel också, lätt att gå till butiken och få hjälp.

Ibland även billigare än tex Carrefour... Jag tycker att dessa mindre butikerna ska ha en chans att överleva, de oxo. Stora kedjor klarar sig ofta bättre (fast de kan ju konka de med)

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Hei
Hvordan er det med butikker som selger tv i sentrum av Torrevieja, finns det mange ? Er de dyrere der enn på kjøpesenter utenfor, som Carrefour fks ?
Köpte en Samsung på Carrefour, jag är nöjd, en smart TV var viktigast för mig eftersom jag har en Slingerbox.

Nya trådar

Back
Toppen