Kontantkort rekommendation

chr57

Medlem
Hej, vilket kontatntkort bör jag införskaffa om jag ringer väldigt lite. Vill mer ha telefonen för inkommande samtal.

Såg tex att Eroski har ett men det måste fyllas på varje halvår för att hållas aktivt. Visserligen inga stora kostnader men det kan kanske lätt glöms bort.

Vilka fler kedjor har kontantokort?

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Finns en uppsjö av mobiloperatörer. Bàde med egna nät och virtuella.
Gemensamnt tror jag är att man màste fylla pà var x mànad annars blir de inaktiva. Men de skickar ut ganska mànga SMS i god tid sà det borde inte vara svàrt att komma ihàg.

Vi köpte kontantkort med Masmobil och det har fungerat väldigt bra i Torrevieja. Billiga samtal och man kan också redan i butiken säga att man önskar automatisk påfyllning om saldot går under en viss summa. Tror vi laddade 20 euro och det har varit drygt. Vi gick till Gallerian i Torre och de hjälpte oss. Lycka till! Och det finns mycket att välja på men just Masmobil har låga samtalskosrnader och bra täckning. Kanske heter de Masmovil??? Lycka till

Mas Movil er billig. Be om Tarifa 10 så koster det ikke noe når dere ikke er i Spania. Veldig billig å ringe til Norge i hvert fall.spainsmile

Nya trådar

Back
Toppen