Krisdrabbat Spanien fortsätter att hoppas

• Thread starter Thread starter Luckyjoe
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Luckyjoe

Guest
Spanien försvinner 9 000 jobb om dagen. Ekonomin boomade förra året. Idag är fyra miljoner, 17 procent av -befolkningen, utan arbete och det lär bli fler. På några månader gick det välmående sydspanska Espera från arbetsbrist till 80 procents arbetslöshet.

Läs mer här

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
sv krisdrabbat spanien

Vet du hur det ser ut p sjukhusen? ar det samma problem dar? forsvinner arbetare dar med?jag har tankt soka arbete i spanien namligen p ngt sjukhus.

tacksam for alla svar jag kan fa:):)

På sjukhusen....

Hola, du som vill flytta till Spanien 2009....

Jag tror inte att sjukvården skär ner här...Nu måste dom väl
hålla folk på benen eftersom det är så´n kris. Speciellt i byggsektorn. ));)

Alltså det är min högst privata "teori". ;;;;) Jag har inte läst något om
nedskärningar där.

Tror det finns jobb i spanska sjukvården, både privat och kommunalt.

Saludos P ;;;;;)

no te precoupes Preciosa! det kommer en vändning, kommer dröja 1-2 år men sakta men säkert kommer det bli bättre, mkt kapital som vill in på dessa marknader igen! Inte i vilka dussinbyggda husprojekt som helst men de som ligger lite bättre till och är bättre byggda..
Var ska annars alla frusna nordbor ta vägen !! :) Inklusive, några miljoner holländare, tyskar etc.. skulle säga att det är mycket bra tillfälle att gå in och köpa och se sin investering på ett par års sikt! Sen är det bara att hålla tummen att den spanska arbetsmarknaden vänder i slutet av detta år.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen