Långtidsparkering i närheten av flygplatsen

Janneman

Medlem
Har funderingar på att köpa en liten bil då det kostar på att hyra en bil varje gång man är här.

Är det någon som känner till vad som finns att ställa en bil som längst 3 månader i stöten och vad det kostar?

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag har nyligen jämfört och Umbrella parking verkade bäst.

På deras hemsida står inget om vilka tider de hämtar/lämnar, men jag mailade och då fick jag svaret

"Regarding your questions, we are open 24h a day and 365 days a year and the shuttles are whenever the client need it. When you arrive to the parking, we take you to the airport as soon as you are ready."

Bra pris på både under himmel & under tak..

/ Perra

Jag satt just och läste Spaniaavisens pappersupplaga.

Annons av Europarking, jag citerar:

* 100% pålitlige (norskt språk i annonsen)
* 2 min fra terminalen
* En veckas parkering bara 29E

Årskontrakt bara 199E
Ingen busstransfer nödvändig (300 m)

Årskontrakt bara 325E
Kör fram till terminalen och överlämna bilen till oss så gör vi resten.
Gratis check av batteri och däck
Gratis utvändig tvätt

Dom kan också hjälpa till med ITV, reparationer
200 m från bensinstationen GALP

Tel 965 040 315/mobil 615 374 404
www.europarkingalicante.com
[email protected]

Inte vet jag men kanske billigt?
Ciao P :sol:

Bil i Malaga åmråde

Har funderingar på att köpa en liten bil då det kostar på att hyra en bil varje gång man är här.

Är det någon som känner till vad som finns att ställa en bil som längst 3 månader i stöten och vad det kostar?

Har du redan köpt din bil i Spanien?

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen