Lekland för barn

Lundberg

Medlem
Hej alla,

Jag undrar om det är någon som vet om det finns något lekland i Torrevija, Jag ska åka nu i december med min dotter som är 1,5 år och hon älskar typ lekiz etc. Funderade på om det fanns något liknande i Torrevija?

Tack på förhand!

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Väldigt bra för födelsedagskalas när föräldrarna jobbar mycket och inte hinner med sâ mycket förberedelser. Jag blir bara lite frustrerad över att jag inte fâr hoppa i bollhavet sjálv :D

Något som är helt fantastiskt kul för alla små, och som är ett lekland är Ludotecas , finns en hel del i Torrevieja med omnejd, titta på länken nedanför
http://www.google.com/search?q=ludo...ox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7ACAW

Man betalar några euros så får barnen komma in och leka med andra barn, hoppborg mm fast ofta i en liten skala i form av 1-3 små rum, men trevligt ändå.:)

Hej igen Frida, när jag läser om Ludotecas så tycker jag att de verkar marknadsföra dom som ett dagis/förskola ungefär. Brukar man få komma när som helst eller behöver man boka innan? Och kan de bara leka eller måste de vara med på annat också?

Tack på förhand! :-)

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen