Letar förlorad vän i Torrevieja! Hjälp!

Thina

Ny medlem
Hej. Jag ger nu detta en chans, då jag försökt med allt annat. Jag fick kontakt med en man ifrån Sverige, Göteborg. Som hade flyttat till Torrevieja för ett tag sedan. Jag har nu lyckats tappa bort allt som kan få mig i kontakt med honom igen!;:( Skulle någon vänlig själ vilja hjälpa mig att hitta honom, så är jag dom evigt tacksamma! Denna man kom till att betyda så mycket för mig. Skriv så kan jag ge mer detaljer så kan vi komma igång med att hitta min Paul.. Mvh/Tina

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej Tina!

De flesta nordbor läser ju papperstidningarna Spaniaposten,
Vikingposten/Spaniaavisen samt nya Skandinaviska Bladet här
nere oavsett vad man kommer ifrån. Sätt in en efterlysning på
deras hemsidor så kommer det på annonssidorna.

Sen har du klubbarna Más Amigos, Club Nórdico och
Klubb Torrevieja. Dom lämnar väl inte ut medlemmar men kan
ju fråga honom om han är med där. För att annonsera på de två
första måste man var medlem (avgift)

Lycka till P :sol:

Nya trådar

Back
Toppen