Lokala högtider?

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
här hittar du alla lokala fiestas i hela Alicante.
Orihuela har 17 juli (àter-erövringen) och 8 September. (Skyddshelgon)

I Spanien firas ju både det ena och det andra och det finns en massa lokala högtider överallt. Så, vad har Orihuela Costa för lokala högtider och traditioner?

Hej gå till You Tube skriv Cabo Roig ST patricks Day det firas stort här med många irländare :):):):)

här hittar du alla lokala fiestas i hela Alicante.
Orihuela har 17 juli (àter-erövringen) och 8 September. (Skyddshelgon)

Får tänka på att dagarna inte stämmer och inte datum heller för
vissa av dom detta år 2015.

Den stora medeltidsmarknaden i Orihuela brukar ju äga rum snart?
Största i Spanien.

P :sol:

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
När ni skriver Orihuela, menar ni staden Orihuela då? Med Orihuela Costa menar jag området strax söder om Torrevieja, där Playa Flamenca, La Florida, Villa Martin, Los Dolses etc ligger...

När ni skriver Orihuela, menar ni staden Orihuela då? Med Orihuela Costa menar jag området strax söder om Torrevieja, där Playa Flamenca, La Florida, Villa Martin, Los Dolses etc ligger...

Hej jag hoppas det annars skriver dom fel jag bor i Orihuela Costa som ligger söder om Torrevieja :):):):)

I Spanien firas ju både det ena och det andra och det finns en massa lokala högtider överallt. Så, vad har Orihuela Costa för lokala högtider och traditioner?

Hej alla skriver Bara om Orihuela inte som jag om Orihuela Costa som du frågar efter ;;;);;;)

Nya trådar

Back
Toppen