Lotería El Gordo

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hur stor är chansen att man vinner? Dvs hur många lotter finns det till salu? Finns det statistik om detta? Tyvärr kan jag inte köpa, för jag sitter fortfarande hemma i Sverige och tuggar...

Loteria nacional har 1 pà 600.000 pà vanligt lotto men pà loteria navidad är det 1 pà 85.000
men det är mycket större chansk om man siktar pà mindre vinster.
kan ju jämföras med Euromillones.... där har du en chans pà 75 milljoner.....

loteria national

Hej!
Är det någon som vet var man löser in sin vinstlott? Köpte en papperslott i Torrevieja i höstas, har rättat den på nätet och ser att jag vunnit happy

Om det är loteria nacional kan du gà till vilken loteriadminsistration som helst om du vunnit mindre än 2500€ om du vunnit mer fàr du gà till en av bankerna som de samarbetar med, brukar stà pà baksidan av lotten.

Om det är ONCE kan du slänga lotten direkt, den kan bara inkasseras upp till en mànad efter dragning.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
För en som inte vet.

Har sett "bås" som säljer vad det ser ut som lotter lite här och där i både torrevieja och Nerja. Är det dessa ställen som man köper lotterna på ?

Vad kostar dem?

Hej!

Båsen skulle jag tro att det är ONCE. Dom synskadades
natonella lotteri. Kostar i allmänhet 1.50E Det är bara
dom som får sälja som har nåt sånt handikapp.
http://www.once.es/new
http://www.once.es/new/otras-webs/english

Det andra som heter Lotería Nacional har egna butiker som
är klart blåmålade...Dom har även tips som Bono-Lotto och
Primitíva mm...På affären står det
Loterías y apuestas del Estado. Lotterna kostar allt från 3E (tors) till
vanligast 6E (lörd) vid och omkring högtider 12,15 och 20E.
Säljs även av folk som går omkring men då kostar dom 1E extra i bland mer.
Butik:
IMG_5244 (640x480).jpg
http://www.nacionalloteria.es/

Chao P thumb

Nya trådar

Back
Toppen