mäklare

rinconada

Känd medlem
Finns det ngn här som vet/har hört ngt om CMPROPERTIES i Torrevieja? De finns i Larrosa-bosättningen i närheten av Molino-parken. Mina bekanta vill (kanske) köpa en fastighet genom dem.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Nu bor jag inte i Spanien så jag är väl inte den bästa referensen. Kollar man deras hemsida är den rätt fattig på information om personal etc. men det är ju rätt vanligt med spanska mäklare har jag sett. Det enda konstiga är väl att den är (copyright) år 2048. Men det är väl kanske bara slarv.
Använder dina bekanta ett juridiskt ombud så är det väl mer eller mindre riskfritt att köpa, om man inte räknar med extra skatten som kanske dimper ner.

Nya trådar

Back
Toppen