Mäklare

keyvan

Ny medlem
Holaa
Första gången jag postar här men har läst forumet nu i över ett år. Finkammat det mesta och lärt mig mycket. Jag tackar först alla som har bidragit med dessa inlägg.
Jag undrade om någon här på forumet har erfarenhet av "Spanienvilla". De verkar funnits länge och ger ett seriöst intryck när jag pratar med de.

graciass
/Keyvan

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej!
Kul att du gillar forumet thumb
Spanienvilla som fanns i Gallerian på La Loma 37-39
har flyttat till Cortes de Valencianas 19.
Om det är den du menar.
Har inte köpt själv av men bara hört bra om Micke som
äger det.
Chao P :sol:

Japp,
Det är honom jag har varit i kontakt med. Ska komma ner på en visning :sol:. Får se hur det går.
Tackar för ditt svar.
/Keyvan

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen