Madrasser Ikea

fialina

Ny medlem
Hej på er!
Finns det någon som kan ge mig tips på bra madrasser på Ikea? Jag behöver köpa både madrasser och bäddmadrasser till min lgh i Torrevieja. Och jag kommer att beställa över nätet så jag har ingen möjlighet att provligga. Vill ha ganska mjuka madrasser. Jag undrar också hur Ikeas madrasser går ihop med luftfuktigheten?? Vill ju inte komma ner till lgh och upptäcka att madrasserna inte klarar av fukten?? :sol:

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Vi har köpt 4 stycken Sultan madrasser från IKEA och som vi är helnöjda med. Dom har inte visat sig ta skada av fukten än iaf :):)

Vi kollade in allt vi skulle ha här hemma i Sverige och självklart så provlåg man ju även madrasserna så att dom kändes rätt. Sedan var det bara att beställa allt och även hemkörningen till Torrevieja med montering, funkade hur bra som helst thumb

IKEA Sultan upplever vi lagom mjuk/hård för oss och om jag inte minns fel så säger dom att den är medel i fasthet....men det bästa är att åka till ett IKEA och prova fram själv.

//Janneman
:sol:

Köpte ni den "svenska" varianten som jag inte tror de har kvar. Eller köpte ni deras kontinentalsängar?

Står på kvittot Sultan Florvåg och Sultan Fonnes C och då kanske man kan gissa att Fonnes "C" står för kontinental. Men det finns inget "C" efter Sultan Florvåg.

Nya trådar

Back
Toppen