Medlem i butiker?

Peztis

Aktiv medlem
Jag vet, jag är hopplös men jag gillar ju att jag är medlem/kund i en butik där jag samlar poäng som gör att jag kan köpa saker billigare eller får lite trohetserbjudanden och rabattcheckar. Jag tänker på ICA, Coop, OKQ8 osv.

Jo, jag är så dum att jag går på det där! ;)

I alla fall, det borde ju finnas liknande i Spanien, på Carrefour el något.

Så vad finns det som kan vara av intresse för mig i Fuengirola-trakten?

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hittade något!
http://www.carrefour.es/clubcarrefour/

Dags att fräscha upp spanskan...

Carrefours medlemskort är lätt att få i varuhuset. Man får rabatt som ett kvitto när man handlar och delbetalar med det nästa gång man handlar. happy
Carrefour har också ett pensionärskort för oss över 65 med vilket man direkt får extra rabatt t.ex. på grönsaker. ;;;)
Vi har haft glädje av det i flera år.

Anders

Consum har også kundekort. Jeg synes personlig at det er altfor mange slike kort i Spania. Ett kort for hver butikk-kjede, så jeg takker alltid pent nei.

Et lite tips.. om de ber om e-postadresse, så opprett en gmail eller annen gratis konto som du bruker til sånt. Jeg var dum nok til å oppgi min hovedadresse til en butikk-kjede for en rabatt en gang og har siden slitt med store mengder spam.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Cat, jag har redan en hotmailadress dit "skräpet" kommer. Just nu är det ju det svenska skräpet. Men det är ett väldigt bra tips!

Hmmm... Ska man skaffa sig en ny spansk skräpadress el köra på den vanliga hotmailadressen, tro...?

Spiller ingen rolle hvilken adresse man bruker, så lenge det ikke er den seriøs og viktig e-post kommer til :) Men det kan jo være et morsomt eksperiment å ha flere adresser for å se hvem synderene er.

Nya trådar

Back
Toppen