Mercadona och löner

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Då kommer jag fortfarande handla min mat på Mercadona :) Hoppas det finns flera bra arbetsgivare för spanjorerna som visar vägen i denna ekonomiska kris/lågkonjuktur de befinner sig i.

Ja, jag blir så glad när jag läser om arbetsgivare som är måna om sina anställda. En nöjd anställd, eller medarbetare som jag föredrar att kalla det, genererar köpgladare kunder (vilket förmodligen är avsikten, men det spelar ju ingen roll) som i sin tur tryggar fortsatt anställning. Det blir liksom en GOD cirkel av det hela. Sedan hör det till saken att Mercadona i många år toppat listat över billigaste matvarukedjorna. Jag brukar köpa deras egna varor, Hacendado, om möjligt. Dom är av bra kvalité och mycket prisvärda. Jag vill minnas att deras olivolja fick utmärkelse som en av dom bästa i någon test.
Så fortsätt handla på Mercadona och visa att vi konsumenter föredrar att göra våra inköp av moderna näringsidkare som har personalens bästa för ögonen :):).
rocio

Visst var det sá rocio, bästa testresultatet av derad olivolja. Även jag brukar köpa den för den är inte4 bara billig, även god att stänka lite pá bröd eller sallad.

Nya trådar

Back
Toppen