Mercadona vill ha sminkade anställda

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
haha tycker det är underbart, visst vill man se snygga kvinnor på Mercadonan! Hur kul är det på en skala att gå ner på Konsum och handla!? :)

haha tycker det är underbart, visst vill man se snygga kvinnor på Mercadonan! Hur kul är det på en skala att gå ner på Konsum och handla!? :)

Hm..:eek:
Vilket Konsum? I Sverige? Consum i Spanien skiljer sig inte i "utseenden"
från Mercadona :cheeky

Om svar anhålles pronto /P :vissla:

Last edited:
Det sägs att på Corte Ingles förr så anställdes flickorna där på utseendet, var du snygg så fick du lättare jobb och det var status bland de spanska familjerna att ha en dotter eller son som arbetade där.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Det sägs att på Corte Ingles förr så anställdes flickorna där på utseendet, var du snygg så fick du lättare jobb och det var status bland de spanska familjerna att ha en dotter eller son som arbetade där.

Hola Peter och även Davve..
Smink och ev kjol i all ära men det är rätt många som skulle
behöva gå en charmkurs..:vissla:
Fast det ska sägas att det blivit bättre de senaste åren..thumb

Ciao P ;;;;;)

Hm..:eek:
Vilket Konsum? I Sverige? Consum i Spanien skiljer sig inte i "utseenden"
från Mercadona

Om svar anhålles pronto /P :

Menar så klart de tråkiga svenska konsumbutikerna :D Lite färg på dessa kassörskor vore lite roligare gapskrattt

Men visst håller med, en charmkurs behövs på corte!

Menar så klart de tråkiga svenska konsumbutikerna Lite färg på dessa kassörskor vore lite roligare gapskrattt

Men visst håller med, en charmkurs behövs på corte!

Mm..i min lilla stad hemma i SE finns de ett par äldre manliga
i Konsum..du skulle inte tro mig :eek:
Där skulle ingen färg i världen lätta upp saken..

Själv skulle jag inte ens platsa i den minsta närbutik. Med eller
utan färg, är jag säker på..Ah..det skulle vara charmen då..
har ju gått otaliga kurser i "kundvård" t.o.m röstvård.. redface

Ciao :cheeky

Mm..i min lilla stad hemma i SE finns de ett par äldre manliga
i Konsum..du skulle inte tro mig :eek:
Där skulle ingen färg i världen lätta upp saken..

Själv skulle jag inte ens platsa i den minsta närbutik. Med eller
utan färg, är jag säker på..Ah..det skulle vara charmen då..
har ju gått otaliga kurser i "kundvård" t.o.m röstvård.. redface

Ciao

gapskrattt

den fria marknaden styr... Arbetsgivaren har ju rätt till att kräva uniform etc. Men som kunder har man ju rätt att kräva effektivitet och proffesionalism istället för ögongodis... Har man inte det sà kommer men till slut att handla i andra affärer. Jag gàr tex aldrig till Hiperberg i Santa Pola, oorganiserat och dàlig service... Iofs är dom inga supermodeller heller, men dà ska dom vara j***igt snygga för att jag ska handla där.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Nya trådar

Back
Toppen