Nie nummer

Min Spanska bank BMN vill veta var mina pengar kommer ifrån. Så jag får hjälp i Sverige att översätta och stämpla kvittensen från Skatteverket. Men nu började jag att fundera på mitt Nie nummer. Har ett sådant men hittar inte orginalpappret. Så jag har bara det nedskrivet. Men jag antar att det skall vara något speciellt papper. Hur gör jag nu? Känner mig lite stressad för bankkontot stängs den 30 april om jag inte lyckats ordna men pappren. Jag befinner mig i Sverige.
Mvh Peter

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Du borde kunna fixa det här om du inte går ner till Spanien och går till Polisen.

SPANSKA AMBASSADEN i Stockholm
SPANIENS HONORÄRKONSULAT i Göteborg
SPANIENS HONORÄRKONSULAT i Malmö / Lund

SPANSKA AMBASSADEN
BOX 10295
100 55 Stockholm
Besöksadress: Djurgårdsvägen 21(Öppettider: Månd-Fred 9:00-13:00)
115 21 Stockholm
Email: [email protected]
SPANIENS HONORÄRSKONSUL-Göteborg
Claes Karlzén
Worl Trade Center
Mässans gata 18, 5 vån
Göteborg
Mobil: 0709-25 25 50
Email: [email protected]
SPANIENS HONORÄRKONSUL – Malmö/Lund
Jimmie Holmberg
PO Box 26, 201 20 Malmö