Nu är jag här igen!
Kunde inte hålla mig härifrån, har kollat in då och då för att se vad som sker och händer.
Det börjar bli lite Spanienlängtan trots vissa saker som hände sist jag var i Fuengirola 2/12 2009 - 31/3 2010, bokade om biljetten 2 gånger.
När jag åkte hem var jag skakad och skadad, enligt dom Spanska läkarna och röntgen där, så var kroppen full av Atros, men efter besök hos läkare den1/4 och på 2 röntgen besök här i Sverige så var jag lugn igen.
Dels hade jag sträckt en muskel i ljumsken som var till stort besvär, kunde nästan inte gå eller ligga heller för den delen, Sitta på toa med ett ben rakt ut var ingen höjdare.
Men skam den som ger sig.
Har börjat kolla på annonser när det gäller lägenhet.
När, var eller hur det blir Spanien vet jag inte ännu.
Tids nog för att resa i dec - ???
En del suckar nog och tänker "han igen"
Andra önskar mig välkommen.
Alla tillrop mottages.
Så jag säger:
Hej alla glada människor på Spanienforum!spainsmile
PS
Har fortfarande inte lärt mig Spanska.
Kunde inte hålla mig härifrån, har kollat in då och då för att se vad som sker och händer.
Det börjar bli lite Spanienlängtan trots vissa saker som hände sist jag var i Fuengirola 2/12 2009 - 31/3 2010, bokade om biljetten 2 gånger.
När jag åkte hem var jag skakad och skadad, enligt dom Spanska läkarna och röntgen där, så var kroppen full av Atros, men efter besök hos läkare den1/4 och på 2 röntgen besök här i Sverige så var jag lugn igen.
Dels hade jag sträckt en muskel i ljumsken som var till stort besvär, kunde nästan inte gå eller ligga heller för den delen, Sitta på toa med ett ben rakt ut var ingen höjdare.
Men skam den som ger sig.
Har börjat kolla på annonser när det gäller lägenhet.
När, var eller hur det blir Spanien vet jag inte ännu.
Tids nog för att resa i dec - ???
En del suckar nog och tänker "han igen"
Andra önskar mig välkommen.
Alla tillrop mottages.
Så jag säger:
Hej alla glada människor på Spanienforum!spainsmile
PS
Har fortfarande inte lärt mig Spanska.