Hej medlemmar på Spanienforum! Jag har sökt mig hit då jag behöver hjälp i ett spanienrelaterat ärende. Det är så att jag jag har ett spanskt mobilnummer framför mig och jag vill gärna ta reda på namnet på ägaren av sagda nummer. Jag har redan försökt mig på Páginas Blancas, men som jag förstår det fungerar den sökfunktionen endast omvänt, det vill säga man kan endast få fram telefonnummer från namn. Dessutom tvingas man begränsa sig till en specifik provins. Jag vill alltså ha namn från telefonnummer. Det handlar alltså om en privatperson och inte ett företag.
Har också provat att ringa Eniros utlandstjänst, men utan lyckat resultat. Så nu anförtror jag mig till er spanienexperter, kan ni rekommendera någon lösning på mitt problem? Finns det någon spansk nummerupplysning utöver Páginas Blancas? Jag vill helst få fram namnet utan att behöva ringa upp numret i fråga
Tack på förhand!
Har också provat att ringa Eniros utlandstjänst, men utan lyckat resultat. Så nu anförtror jag mig till er spanienexperter, kan ni rekommendera någon lösning på mitt problem? Finns det någon spansk nummerupplysning utöver Páginas Blancas? Jag vill helst få fram namnet utan att behöva ringa upp numret i fråga
Tack på förhand!