Nummerägaren?

Porcellis

Ny medlem
Hej medlemmar på Spanienforum! Jag har sökt mig hit då jag behöver hjälp i ett spanienrelaterat ärende. Det är så att jag jag har ett spanskt mobilnummer framför mig och jag vill gärna ta reda på namnet på ägaren av sagda nummer. Jag har redan försökt mig på Páginas Blancas, men som jag förstår det fungerar den sökfunktionen endast omvänt, det vill säga man kan endast få fram telefonnummer från namn. Dessutom tvingas man begränsa sig till en specifik provins. Jag vill alltså ha namn från telefonnummer. Det handlar alltså om en privatperson och inte ett företag.

Har också provat att ringa Eniros utlandstjänst, men utan lyckat resultat. Så nu anförtror jag mig till er spanienexperter, kan ni rekommendera någon lösning på mitt problem? Finns det någon spansk nummerupplysning utöver Páginas Blancas? Jag vill helst få fram namnet utan att behöva ringa upp numret i fråga :)

Tack på förhand!

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
I Spanien är det olagligt att lämna ut de uppgifter du söker. Därför finns inga officiella kanaler för det.

Det finns en del hemsidor som uppger sig kunna lämna upplysningar men de verkar litet skumma. Så, tyvärr.....

Nya trådar

Back
Toppen