Nyutexaminerad marknadsförare söker jobb

Status
Stängd för vidare inlägg.

rives

Ny medlem
Hej,

precis som rubriken antyder så söker jag jobb i Spanien, alla tips är välkomna.

Jag som söker kommer nu till sommaren ha studerat klart på marknadsföringsprogrammet, ett program som kombinerar ekonomi och marknadsföring. Jag har tidigare läst spanska i 14v i Spanien och jobbat en sommar på Costa del Sol, jag har även läst in spanska (steg2 och steg3) i Sverige under två terminer. Tidigare har jag även studerat en termin i USA och jobbat i London. Som person är jag positiv, "serviceminded" och lättlärd.

Främst letar jag efter jobb relaterade till marknadsföring men även ekonomijobb och jobb inom event är av intresse. Jag kan även tänka mig praktik under en tid.

Hela Spanien är av intresse men särskilt Costa del Sol och Costa Blanca som är rikare på svenskar.
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen