Parkera husbil i Torrevieja

Lundberg

Medlem
Hej alla glada,

inte nog med att vi har förmånen att ha en underbar lägenhet i Spanien, nu har vi även kostat på oss en ersättare till flygresorna under sommaren. Vi har blivit med husbil. happy

Men nu kommer ju den delikata frågan, när vi åker ner nästa sommar så tänkte jag inte använda den under perioden som vi är nere utan jag skulle vilja hitta en riktigt bra och säker parkering för den där jag i möjligaste mån kan undvika inbrott och självklart dörruppslag, krockskador förstörelse etc.

Är det någon som har tips på ett bra sådant ställe i Torrevieja med omnejd? Kan man kanske hyra in sig på flygplatsen på någon långtidsparkering där som är övervakad? Bilen är ca 7,5 meter lång och ca 3,10 m hög.

Tack på förhand!

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
där finns nàgot i la marina shopping centre (det som ligger mellan la marina och guardamar)
Kör man mot Urba Oasis sà innan Iceland stàr dÄr en massa husbilar pà en tomt. Camper park heter det.

google street view

Hej alla glada,

inte nog med att vi har förmånen att ha en underbar lägenhet i Spanien, nu har vi även kostat på oss en ersättare till flygresorna under sommaren. Vi har blivit med husbil. happy

Men nu kommer ju den delikata frågan, när vi åker ner nästa sommar så tänkte jag inte använda den under perioden som vi är nere utan jag skulle vilja hitta en riktigt bra och säker parkering för den där jag i möjligaste mån kan undvika inbrott och självklart dörruppslag, krockskador förstörelse etc.

Är det någon som har tips på ett bra sådant ställe i Torrevieja med omnejd? Kan man kanske hyra in sig på flygplatsen på någon långtidsparkering där som är övervakad? Bilen är ca 7,5 meter lång och ca 3,10 m hög.

Tack på förhand!

Hej Lundberg!

När det är långtidsparkering så har Alicante flygplatsen en Royal parning.
bevakad. :sol:

Mvh.

/Erikthumb

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej Lundberg!

När det är långtidsparkering så har Alicante flygplatsen en Royal parning.
bevakad. :sol:

Mvh.

/Erikthumb

Tack, är det flygplatsen själva eller något annat bolag? Frågan är om de klarar av att det är en husbil och inte en vanlig bil.

Semester kommer ju bli grym om man även får en parning på köpet! :giggle:Men jag förstod vad du menade! :tummenupp:

Tack, är det flygplatsen själva eller något annat bolag? Frågan är om de klarar av att det är en husbil och inte en vanlig bil.

Semester kommer ju bli grym om man även får en parning på köpet! :giggle:Men jag förstod vad du menade! :tummenupp:

Hej Lundberg tänk på vad du skriver om du är gift och frugan är med graciass

Royal Parking

Såg en annons på Facebook från Royal Parking ang husbilsparkering

http://royalparking.es/parking-caravanas/

Ägaren Pirjo pratar svenska men texten om husbilar hittar jag bara på spanska

/M

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Såg en annons på Facebook från Royal Parking ang husbilsparkering

http://royalparking.es/parking-caravanas/

Ägaren Pirjo pratar svenska men texten om husbilar hittar jag bara på spanska

/M

Hei
Har en kompis som har parkeret på Royal Parking langtids, sist den stod der 3 mnd, så hadde en mus eller rotte gnagd av en slange, nå gjelder jo sikkert dette andre steder også, men verd att tenke på, mye som de kan knage på i en husbil og.

Hej,
Tar upp denna tråd igen från 2016
Är det någon som vet var man kan förvara en stor husbil
I Torrevieja,någon nämnde Los Montesinos på cv-943
Någon som har varit där och kollat?
Mvh
Lars

Nya trådar

Back
Toppen