Pizzeria Casa Mia

rinconada

Känd medlem
VARNING! Mina bekanta har varit i pizzerian "Casa Mia" i El Chapparal. De beställde biffar som var helt värdelösa. De luktade "som en gammal disktrasa" och gick inte att äta. När detta omtalades för personalen var alla helt undrande och sa att de själva inte kunde känna ngn konstig lukt. Mina bekanta fick trots detta betala fullt pris för mat som inte gick att inmundiga. SUPERVARNING!;:(

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Läxan här är väl att man inte äter stek på en pizzeria..

Det var tråkigt att höra. Jag har aldrig varit där men kanske kan tänka mig testa pizzan där nån dag när man är sugen på det. Tror att en pizzeria kan nog vara bättre på att laga pizzor än att laga biffar...

Jag var iaf på Casa Vasa i El limonar häromdan och åt stek. Den var både stor och god men deras bearnaise tog priset... Mitt sällskap och jag fick dessutom dricka öl för 1 euro bara för att jag pratade svenska ;:;;)

Hej!
Vare sig ett matställe kallar sig Restaurang eller Pizzería ska inte maten smaka "disktrasa". All mat som finns på matsedeln förväntas väl, med all rätt, smaka gott. Om inte en Pizzería kan laga till en god kötträtt bör dom nog snarast ta bort den från menyn.
Dina bekanta kanske inte känner till "Libro de reclamaciones" som enligt lag ska finnas att tillgå på begäran på alla matställen i butiker o.s.v. för att kunden ska kunna framföra sina klagomål, om inte rest./butiksägaren är villig att "göra upp i godo" s.a.s.
rocio

Tack för tipset rocio! Nu träffar jag dem inte mer, för de har flugit hem, men det är bra att läggas bakom örat. (i hjärnan har jag redan för mycket information, finns inte palts!)
:)

Last edited:
Hej!
Vare sig ett matställe kallar sig Restaurang eller Pizzería ska inte maten smaka "disktrasa". All mat som finns på matsedeln förväntas väl, med all rätt, smaka gott. Om inte en Pizzería kan laga till en god kötträtt bör dom nog snarast ta bort den från menyn.
Dina bekanta kanske inte känner till "Libro de reclamaciones" som enligt lag ska finnas att tillgå på begäran på alla matställen i butiker o.s.v. för att kunden ska kunna framföra sina klagomål, om inte rest./butiksägaren är villig att "göra upp i godo" s.a.s.
rocio

Riktigt smart tips med att reklamera. Synd att dem har åkt hem men nu vet vi till nästa gång...

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen