Problem med Yoigos kontantkort. Vilket använder ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Barcabo

Ny medlem
Hej!

Har precis kommit till Barca och köpt ett Yoigo kort för att använda under tiden jag bor här. Jag upptäckte snabbt att man varken kunde skicka eller ta emot sms till Sverige. När jag ringde deras kundservice sa de att det berodde på att de inte hade någon överenskommelse med en del svenska operatörer. Helt sjukt));)

Var annars riktigt nöjd med kortet och speciellt med internetpriserna. Nu ser det ut som jag måste byta och tänkte därför kolla vilken operatör ni väljer att använda och om någon annan har upplevt liknande problem med andra operatörer?

Är det någon som har testat Simyo och var köper man detta kort?

Tack på förhand och mycket trevligt forum;:;;)
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej, jag har yoigo men för mig fungerar det att skicka sms till och från Sverige, åtminstone till comviq- tele2 nät. Vilka operatörer är det som inte funkar?
Jag har testat simyo kontantkort men det gick av någon anledning bara att fylla på med pengar en gång.. jag ledsnade och bytte till yoigo som är billigt om man ringer andra simyo användare och kostar lika mycket som övriga operatörer vid andra samtal. Vet inte om simyo har samma avtalsproblem med vissa svenska operatörer som du märkt att yoigo hade.

Lycka till i telefondjungeln! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen