Publik pool

Lundberg

Medlem
Hej, undrar om någon vet om det finns en publik pool i närheten där vi bor. Där man kan tänkas betala några euro och få tillgång till poolen.

Vi bor vid hamnen, precis vid playa acequion så oftast badar vi ju i havet men ibland kunde det vara skönt att slippa sanden och vi har ingen egen pool.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej, undrar om någon vet om det finns en publik pool i närheten där vi bor. Där man kan tänkas betala några euro och få tillgång till poolen.

Vi bor vid hamnen, precis vid playa acequion så oftast badar vi ju i havet men ibland kunde det vara skönt att slippa sanden och vi har ingen egen pool.

Hej Lundberg

Vi bor ju grannar nästan och har pool,men den är tyvärr bara för boende i huset och inhägnad samt med poolvakt.

Tror inte det finns någon publik pool alls i krokarna

Niki beach ute på piren...

visserligen på andra sidan stan men uppe hos oss i aldea del mar (i slutet av los locos beachen, fr. din sida sett) har du ett enormt poolområde för (tror jag) 7 euro/dag..

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Det finns en pool i El Paraiso, jag vet inte om den är publik men du kan ju kolla om du/ni kunde ta ett dopp mot betalning. Man svänger ner mot kyrkogárden och tar gatan till höger (efter de vita radhusen). Sen ska poolen vara ganska nära korsningen. Tyvärr minns jag inte vad gatan heter...

visserligen på andra sidan stan men uppe hos oss i aldea del mar (i slutet av los locos beachen, fr. din sida sett) har du ett enormt poolområde för (tror jag) 7 euro/dag..

Undrar om det var den jag såg på google maps såg enormt ut.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

visst finns det restaurang/ bar men området är så stort så det stör ingen, helt enorm pool, läste nånstans att det är den största i Torrevieja,,,,,,

Nya trådar

Back
Toppen