Punta Prima-Torrevieja =promenad?

bo101

Ny medlem
Hej en fråga är det möjligt att promenera från Nautilus tror jag restaurangen heter i Prima in till T-Vieja går det någon form av strandpromend dit in eller måste man gå över stock och sten tack på förhand.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
vill knappast kalla det strandpromenad. Men det gàr utmärkt att gà. upptrampade stigar finns ju.

Jag bor värdigt nära restaurangen Nautilus och har gått därifrån till Torrevieja. Det tog 65min till Piren. Inte riktigt strand promenade men delvis.

Nya trådar

Back
Toppen