renoveringen är klar på fem dagar :))))))))

wasse

Ny medlem
jag har renoverat min lägenhet efter nyår i torrevieja och där fick jag hjälp av några byggare där som jag fick rek. från mäklaren de var fantastisk duktiga och fick klar jobbet på 5 dagar från fukt problem målning allt de fixar rabbatar med när de handlar från affärerna examel fick rabbat på AC, jag rekomenderar de starkt. du kan ringa och höra med de, de kommer att vara till stor hjälp att visa dig bra priser att handla och allt, de talar bra engelska.
du kan ringa till mario eller edy 0034633271734/0034647734203.
spainsmile

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
jag trodde inte att det kommer att gå så fort lägenheten var dålig men de var snabba och väldigt duktiga allt var täkt med plast, målning, vattenskada fanns installation för 2 AC en med multi eller dubbel AC fick hjälp med allt där jag skulle aldrig kunna få allt klart på en vecka, fick köpa möblerna och allt det kanske låter överdrivet men det hjälp jag fick var större än det priset jag betalade :))))))

Nya trådar

Back
Toppen