resa till Torrevieja

Kinopraktik

Ny medlem
Hej alla forumare.

Vi är en familj som ska ner till byn nu över nyår. Vi är två vuxna och 4 små barn. Anledningen till resan är dels att få lite sol och förhoppningsvis lite bad också... Men vi får väl se.

Vi har som sagt 4 barn och de väntar sig nog lite mer bad än vad vi tror det kommer att bli:(

Nu till min fråga:
Vad kan man göra med ungarna (6, 6 8 och 11) för ett de inte ska bli helt förspelade under resan............

tack på förhand....

Micke och Cissi
Som ska flytta ner dit en vacker dag. Nu vill vi se hur det är på vintertid också....

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hola!

Ja ni gör rätt, åk till Torre. Men bad undrar jag ju om det
är så vidare skönt då. Sola i lä ja men havet är nog så kallt.
Det finns ju ett nytt stort bad som ni kan åka till.
I denna samma kategori står det öppettider i jul och nyår.
Sen stod det nå´t i denna kategori om "lekotek" el vad det
heter...Kolla i denna el kategorin "semestra"...

Finns ju många plazor som har boulebanor, lär dom det.
Är ju kul...:D Tivolit nere vid hamnen har väl en del att erbjuda.
Minigolf finns nära centrum också.

Kanske finns lite här om muséer ni kan kolla i
http://www.aktivitorrevieja.com/

Ha så kul/ GOD JUL/P :sol:

àk ner till Mar menor och San Pedro. Det är varmare i vattnet där. Kan man bada i östersjön pà sommaren, kan man bada i Mar Menor pà vintern.

Tack

Tack kära medlemmar för råden och tipsen, ska bli helt underbart att åka dit igen, det är min och fruns tredje gång, nu får vi nog köpa nått snart.

Om nån av er har en behandlingsbänk så är jag leg kiropraktor här i Sverige och skulle ni behöva lite hjälp eller så så är det bara att höra av sig.
Mob i Sv: 0707-996636
alt Skype: micke.dahlstrom

Micke

Nya trådar

Back
Toppen