Ridning

Karost

Medlem
Sitter här och snurrar lite på forumet och längtar till Spanien!! Snart är det dags att få åka ner och börja göra i ordning lite i vår lilla lägenhet, ska bli så skoj!!

Jag gillar hästar och dressyr, har varit i Spanien och Portugal på lite olika ställen och ridit. Både dressyr och på långtur. Så nu funderar jag på om det finns nåt bra stall i närheten av Torrevieja där man kan ta lektioner. Jag hittade ett ställe som heter Villa Salada?! Någon som varit där?

Jag har ridit i ganska många år, så jag vill gärna att det ska vara skapligt hög kvalitet på hästar och instruktörer. För tillfället är jag dessvärre inte så mycket i stallet, men jag hoppas kunna komma igång lite igen. Och det är ju ett gyllene tillfälle när man har semester och lite mer tid.

//Karin :sol:

:flyger:

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen