Riskerar 54 års fängelse för mord på svensk kvinna i Fuengirola

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Ja det är en tragedi utan like. Så fruktansvärt.
Droger inblandat. Alkohol gör att en sån sak kan hända
utan vidare :(

P :sol:

En tragedi är bara förnamnet. Att skylla på alkoholen är väl dock ändå att ta i? Förklaringen är snarare att mannen är synnerligen sjuk i huvudet.

Jag är helt övertygad om att 99% av jordens befolkning inte ens skulle överväga att utföra något så hemskt hur berusad man än är.

En tragedi är bara förnamnet. Att skylla på alkoholen är väl dock ändå att ta i? Förklaringen är snarare att mannen är synnerligen sjuk i huvudet.
Jag är helt övertygad om att 99% av jordens befolkning inte ens skulle överväga att utföra något så hemskt hur berusad man än är.

Hej Jens!
Alla vet väl att människor tappar omdömet vid fylla. Många tål inte
sprit och blir våldsamma. Jag har sett det mesta eftersom jag
är lastgammal :(
Klart han kan ha nåt fel i huvudet men det förstärks ju med droger.
Många hemska våldsbrott skulle aldrig ha hänt utan lite "hjälp" på traven.

P :sol:

Nya trådar

Back
Toppen