RyanAir check in

Louis

Aktiv medlem
Hej!
Nya märkligheter hos Ryan Air.Tidigare gällde utskrift av boardingkort
från 15 dagar innan,senast jag flög i mars var det ändrat till 7 dagar innan
om man inte ville betala för stolsreservering.

Nu skall jag resa 18/5 till Torre och försökte skriva ut igår men då fanns en ny ruta att man kunde först dagen innan skriva ut sina boardingkort;:(

Nu på morgonen får jag ett mail från Ryan att jag inte skrivit ut BK och man kan göra det 7 dagar innan

Vilken jäkla soppa,hur skall dom ha det,det är väl ett sätt att pådyvla en att
köpa stolsreservering

Någon som har samma erfarenhet med utskrift
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej L.

Har just kollat med min son i Gbg. som kommer ner till Malaga nästa måndag. Han kunde skriva ut boardingkortet idag.

Hoppas det löser sig för dig/Göran
 
Provade igen på em. och då gick det att skriva ut BC på utresan! men dock ej på hemresan,först 7 dagar innan hemresa.

Tidigare fick man utskrivet både utresa och hemresa samtidigt,märkligt bolag,förstår folk blir förbannade och frustreradeangryy
 

Nya trådar

Back
Toppen