San Sebastian

ordoros

Ny medlem
Hej har några funderingar som nån kanske kan hjälpa mig med, har tankar att i framtiden ta mitt pick o pack o flytta till san sebastian, o det jag undrar är på ett ungefär vad det kostar att hyra permanent en mindre två eller dylikt. Vad tror ni det skulle tänkas kosta. Som jag förstått så är san sebastian ganska dyrt men kan nog tänka mig lägga ca 1200 - 1500 euro per månad på boende, vilken standard kan man tänkas få då?. Och om nån vet nån sida där man kan se objekt osv så skulle det vara bra:).

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Tack så mycke för det snabba svaret och informationen:). det ligger lite i framtiden men alltid bra att få så mycket info som möjligt.

Nya trådar

Back
Toppen