Hej igen. Har varit uppe i affären och tittat. Finns ingen text (spansk) om stekning på paketen som finns, men en intensiv Googling visar att du kan steka i smörgåsmargarin så länge det inte är lättvarianterna. Däremot kan det lättare bli bränt än om du använder stekmargarin. Gäller ju bara att vara försiktig.
Sedan hänger det ju på smaken vad du gillar att ha på mackan. Själv gillar jag inte Bregott. Däremot Flora och Milda. Spanska Flora smakar inte som den Svenska! Det gör Tulipan däremot. Danska (även Spanientillverkade) Lurpak funkar också.
Men det är ju vad min smak säger.
Lycka till, och berätta gärna efteråt hur det gått.
Göran I Mijas (igen)thumb
Hei igjen
Takk så mye, var ikke meningen du skulle legge ned flere timers jobb på dette, men takk så mye, grunnen til jeg tenker så er når mann ikke er her nede så lenge om gangen, så kan man ikke kjøpe inn for mye smør av alle varianter, og siden bare kaste når man reiser hjem, minns jeg for en stund stekte i ett smør som jeg brukte på brødskiva og, det gikk ganske greit, men nå sist gang gikk det ikke så bra, men det var ett annet merke, nå husker jeg ikke vilket smør jeg brukte første gang, og ikke nå sist heller, blir og prøve igjen, kanskje like bra jeg går ut og kjøper engelsk frukost.