Snabb hjälppp

Hola_95

Ny medlem
Snällla någon som kan rätta snabbt min text som jag har skrivit. Jag ska skicka in den om en timme så skulle vara jätte tacksam om någon kan rätta den snabbt.....

"En la película se sentido como las días y el tiempo pasa más rápido que el libro. Por ejemple en la película, durante los juegos cuando Katy buscar el agua, es el tomado quizás en menos de una hora para encontrar agua. Mientras en el libro se puede sentimiento como el tomado más de semana para ella encontrar el agua.
El libro es muy detallado que describir muy mas de emoción. Durante la película oímos a veces una persona contar como lo que ha sucedido antes en la vida de la película. Mientras en el libro es más el personaje fue hace algún en el tiempo y pensar en los acontecimientos. "

Jag pratar om hunger spelen föresten.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen