Snart semester

Cathrine

Ny medlem
Kom hem förra veckan efter ett infall att åka ner över en långhelg, längtar tillbaka . Åker v29 igen, känns som en lång väntan i detta skitväder.

Nästa gång stannar jag 2 veckor, jag vill inte missa nått och skulle bli överlycklig om någon har lite roliga tips. Vill se och uppleva nya saker varje gång.

Ååå va jag längtar

Cathrine

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hola Cathrine!

Det finns ju en del att göra i Torre utom strandliv.
Kolla vad som sker på dessa två sajter. Juli har dom
inte uppdaterat ännu men det kommer.
Aktiv i Torrevieja är Torreviejaklubbens sida.
Klubben är en fri gratis klubb som jag antar träffas på
Bar Carlos varannan onsdag kl 18 även i sommar.
Varannan onsdag äter dom lunch på olika restauranger.
Den spanska sajten har också info senare om aktiviteter.

http://www.aktivitorrevieja.com/sve/kultur/agenda/utv_begiv.php
http://www.torreviejacultural.com/programacion.php?recinto=1

Och så kan du kolla min blogg. 5 sidor med bilder i Torrevieja på
första sidan och blogginlägg varje dag. Där kan du se miljöer, fina torg,parker,
massa caféer som jag gillar osv. Kanske du får tips där om du orkar
läsa:D Se adressen nedan
Kram P ♥

Å tack så mycket. Klart jag orkar läsa. Åker i September igen med ett par vänner och då är det bra om man har lite planerat :):):)
Cathrine

Hej Preciosa,

Jag läste din blogg vad rolig den var och vad kul att du gillar vår park. Du var och lyssnade på jazz i parken nedanför där vi har lägenhet. Vi kan sitta på balkongen och titta rakt ner på den underbara parken.

Hej Preciosa,

Jag läste din blogg vad rolig den var och vad kul att du gillar vår park. Du var och lyssnade på jazz i parken nedanför där vi har lägenhet. Vi kan sitta på balkongen och titta rakt ner på den underbara parken.

Hola Lundberg!
Tack och vad kul att du gillar den. Jo parken är jättefin!
Jag hade faktiskt några vänner som bodde i huset som hade adress
C/ Sinforosa. Stor terrass. Dom såg playa Asequion också. Tyvärr flyttade dom hem sen. Tror dom hade 4 rum. Hyrde av en svensk.

Gillar den delen av Torre/ Ciao P ;;;;;)

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen