Solbäddar

tokean

Medlem
Hejsan. Varför finns det inga solbäddar att hyra på La mata stranden?
Konstigt, det är ju pengar att göra på detta. Eller beror det på att de flesta har eget boende och har egna stolar?
Tommy

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Det kommer lite längre fram på säsongen. Vi hyrde stolar med parasoll när vi var nere förra sommaren. Kostade 12 Euro för två om jag minns rätt.

Hej Tommy!
Dom brukar inte börja med uthyrning av solsängar och andra strandaktiviteter på stränderna förrän turist-och semestersäsongen börjar. Åtminstone inte på "vår (södra) sidan av stan. Kanske i juni någon gång och sedan slutar dom i september har jag för mig :sol:.
rocio

Nya trådar

Back
Toppen