Spanair-när checka in?

Pirpa

Ny medlem
Jag försöker hitta information på Spanairs hemsida om när man senast måste checka in, men hittar inget.

Vårt flyg går imorgon 0645 till Barcelona, nån som vet när vi senast måste vara på plats (=checkat in) på Arlanda?

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Brukligt är att check-in öppnar 2 timmar före och stänger 30 min före avgàng.
De flesta flygbolag rekommenderar att du ska vara ute i "god tid"
En timme brukar vara tillräckligt, sà om du är pà Arlanda vid 5.30 har du bra med tid pà dig.

Brukligt är att check-in öppnar 2 timmar före och stänger 30 min före avgàng.
De flesta flygbolag rekommenderar att du ska vara ute i "god tid"
En timme brukar vara tillräckligt, sà om du är pà Arlanda vid 5.30 har du bra med tid pà dig.

Hm..dom brukar väl stänga inchecket 40 min före? Lite snålt kan
det vara med 5.30 om det är lååång kö till inchecket tror jag :eek:

Ciao P :cheeky

Checka in på nätet

Då kan du skriva ut boardingkortet hemma, få ut bagagetaggarna i automat och lämna väskor i baggage-drop som brukar ha kort kö.Då bör 5.30 vara i god tid. Du kan checka in i SAS automater också, även det brukar gå fort. /B

Nya trådar

Back
Toppen