Spanienforum-träff i Torrevieja?

uora

Medlem
Jag tror det är många här på forumet som håller till i Torrevieja? Vore det inte trevligt att träffas?
Just nu är jag sjuk (bara förkyld) men om ett par dagar är jag nog bra. Vi kan gärna vara hos mig eller ses på något café om det passar bättre? Jag håller till Calle Maestro Quino dvs helt söder i stan och det går bussar.

Om ni har lust att träffas lite oformellt och i all enkelhet, hör av er antingen här i tråden eller på pm till mig.spainsmile
/uora

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
träff i Torrevieja

låter som en supertrevlig idé med en forumträff i Torrevieja, önskar att jag hade kunnat åka dit inom kort! men kommer följa tråden med glädje.

Superkul! Bra initiativ! Jag kommer, claro que sí!
Kom igen, alla som ser detta! Vi tráffas hos uora...

Så trevligt! :sol:
Då blir vi i det minsta tre - men jag har plats för många flera!

Jag tänkte vi kunde ses här hos mig på fredag vid 16-tiden? Jag kan fixa lite vin/vatten och om ni vill kan ni ta med lite småmat typ ost, oliven eller så?

Det skall bli så trevligt att träffas!

Välkomna!
/uora

PS
Jag skickar vägbeskrivningen på pm.
DS

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Kul idé!
pm:a gärna adressen också så dyker jag och sambon nog upp. Arbetar till kl 15 så kan bli ngt senare än 16 om det är ok?
thumb

Bra rinconada! Än så länge ser det ut som om vi blir 6 personer - plats för flera alltså :)

Jag har lite problem med internet som är obegripligt slött - men även om ni inte hör av mig - så finns jag kvar. Vi ses i morgon!
/uora

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.

Åh vad tråkigt att vi hunnit åka hem ,,, hade ju vart så trevligt att vara med ,,,
Men vi får hoppas det går ett nytt tåg nästa gång vi e nere ... ( hoppas ni hade det trevligt ) Vänliga hälsningar familjen björk

Det var synd att ni inte kunde vara med Annica! Och Patrick med famillj också förstås!
Vi hade jättetrevligt och det var så kul att träffa nya människor. Några som inte är med på Spanienforum deltog också så vi passade på att berätta om forumet förstås - det kanske kommer nya medlemmar nu :) Jag hoppas vi kan ha flera träffar - det gav absolut mersmak spainsmile
/uora

Ps Hälsa familjen Annica!

Det var synd att ni inte kunde vara med Annica! Och Patrick med famillj också förstås!
Vi hade jättetrevligt och det var så kul att träffa nya människor. Några som inte är med på Spanienforum deltog också så vi passade på att berätta om forumet förstås - det kanske kommer nya medlemmar nu :) Jag hoppas vi kan ha flera träffar - det gav absolut mersmak spainsmile
/uora

Ps Hälsa familjen Annica!

Riktigt kul att höra! Hoppas ni hade trevligt nyårsfirande också! Här på ön var det härlig stämning.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Jovars! Bra mat och vin! trevligt sellskap...och Rinconada kom lyckligt hem efter en nattlig promenad genom stan. Detta ska vi góra om! :)

Jovars! Bra mat och vin! trevligt sellskap...och Rinconada kom lyckligt hem efter en nattlig promenad genom stan. Detta ska vi góra om! :)

Skönt att höra att promenaden gick bra :D
Och håller med, det får vi göra om!
Och stort tack till värdinnan :sol:

Javisst. Stort tack!
Tyvárr máste jag hem igen och arbeta, sá jag hinner nog inte tráffas fler gánger denna sváng. Men det gárla flera tág...

Jag träffas gärna, men tyvärr är jag i Sverige och jobbar. Kommer ner i juni och är kvar till början av augusti. Men då finns ju inga skandinaver kvar i värmen...

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Nya trådar

Back
Toppen