Språkskola i Spanien

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej hej!
Jag har varit på språkresa i Spanine och jag undrar om någon annan varit det eller om någon funderar på det. Skulle vara kul att diskutera lite om hur ni tyckte det var och jag ger gärna tips på saker man kan tänka på om någon funderar på att själv åka! :) Kram

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hola!
Jag går i tankar på att åka till Spanien i vår och plugga spanska, men jag vet inte vart jag ska åka..jag funderar på södra Spanien, typ Malaga, Marbella, nåt soligt ställe med strand och playa. Har även funderat lite på storstäder som Madrid eller Barca...men jag vil samtidigt ha nära till kusten...Vart var du?? Vad tyckte du?? Med vilka åkte du?? Kan du rekommendera någon bra organisation? Jag håller på och kollar runt, men det finns ju så himla många...Jag vill till en skola där det inte bara är svenskar...
Om du ahr några bra tipps får du gärna höra av dig!!! Alla tipps är välkomna!!!
Abrazo! :)

Hej :)

Jag var på språkresa i Barcelona i somras, 3 veckor. Skolan heter Camino Barcelona, mitt i centrum av Barcelona. Hade fantastik kul!!! Lärarna var väldigt professionella och jag lärde mig mycket. Skolan hade en jätte stor trädgård där man kunde fika under rasten :cool:. Jag tror jag var den ende svensken, vilket var ju väldigt bra, så jag kunde prata ju spanska så mycket jag kunde.

Man måste åka till själva landet om man ska lära sig språk ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen