Statligskatt

Mats Snow

Medlem
Hej!
Tänkte använda Taxadora för deklarationen men det verkar som att man behöver ha en spansk bank när man använder dom.
Någon som har erfarenhet av Taxadora?
Finns det någon bra lathund om man skulle vilja göra deklarationen själv?
Kan ni rekommendera en billig advokatbyrå, tycker 150€ är rätt dyrt?
Blev några frågor. Försökte ställa dom på Svenskar i Torrevieja men dom avvisade. Frågade admin men får inget svar vad som är fel så att jag kan göra rätt. Tror att admin där har intresse av att inte pris diskuteras.
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej!
Jag provar gärna.Nu är det fixat för i år men det kommer ju nya år, så jag är tacksam om du vill skriva en lathund.
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Be att få dina deklarationer av den som skött om det tidigare då kan du se hur det ska fyllas i. Sen går du in på föregåendes länk och fyller i samma. Enkelt och kostar ingenting.
 
Vår advokat debiterar 90€ + moms (108.90€) så vi överväger att anlita Taxadora som tar 42,29€ ink. moms
Någon som har erfarenhet av dom?
 

Nya trådar

Back
Toppen