Stort tack till spanienforum( Torreviejaforum)

Skåning

Medlem
Hej! Vill bara skriva några rader om vilken enorm nytta jag haft/har av denna site.
Här kom jag i kontakt med Preciosa som gjorde att mitt intresse blev stort o sen bara större o större för att köpa lägenhet i Torre! Dessutom har hon varit väldigt hjälpsam med en massa privata frågor. Stort tack.
Här fick jag även tips om en fantastisk mäklare, Veronica, på Fuster ,Co. . Hon har gjort ett enormt bra jobb med att hjälpa mig finna lägenhet. Vi hade slutavräkning idag, o jag fick tom tillbaka rätt mkt pengar. Hon får mina varmaste rekommendationer!
Slutligen tipsade Lundberg om ett företag som sålde tv o vitvaror. Där köpte jag allt o är väldigt nöjd.
Väldigt glad att Spanienforum finn! Tack

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hallo Skåning!

Härligt att du fick så bra tips! Står själv ifärd med att köpa bostad i Torrevieja. Kan du tipsa mig om en bra advokat (helst svensktalande)?

Bra information!

Jag har själv precis köpt lägenhet i La Zenia och den här sidan har jag lärt mig mycket ifrån, kanon!

Jag kan varmt rekommendera Spanish Solutions, jag är mycket nöjd med dom men dom är engelsktalande

Spanish Solutions -
Calle Flores, 3 Bajo C
La Zenia II 03189
Tel. +34 966761741
Fax +34 966773238
[email protected]
www.spanishsolutions.ne

Lycka till!

Hallo Skåning!

Härligt att du fick så bra tips! Står själv ifärd med att köpa bostad i Torrevieja. Kan du tipsa mig om en bra advokat (helst svensktalande)?

Hola!
Jag har alltid förordat Ábaco Asesores på C/ Parodi 8,3
Har varit mycket nöjd med servicen och hjälpen där åtskilliga
ggr. Juristfirma med ca 20-25 anställda och flera talar svenska.
Tel 966703750
http://www.abacoconnect.com/contact-us

P :sol:

Last edited:

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Skulle precis skriva att jag ej haft kontakt med advokat ännu, o därför ej kan rekommendera en. Men du kan nog lugnt gå på Preciosas tips. Det har alltid fungerat för mig

Jag håller med trådskaparen...fantastiskt skönt att detta forum existerar jag har nog lusläst allt i forumet..information is king heter det ju, och detta forum är i princip ovärderligt för mej.

Jag håller med trådskaparen...fantastiskt skönt att detta forum existerar jag har nog lusläst allt i forumet..information is king heter det ju, och detta forum är i princip ovärderligt för mej.

Så roligt att vi alla gör lite nytta thumb
Ja jag tycker också att jag lär mig något nytt
varje dag här om Spanien.

Ciao P spainsmile

Nya trådar

Back
Toppen