Svenska landslagströjor var?!

Busk Friis

Ny medlem
I morgon ska jag och barnen med kompisar se Sverige-Irland på en Irlänsk pub här i Cabo Roig. Självklart måste vi då ha gula landslagströjor. Tyvärr missade vi marknaden i torsdags, där jag hört att det fanns.

Någon som har idéer om var det finns? Kvällsmarknaden i Torrevieja kanske?

Hälsningar Tommy

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
I morgon ska jag och barnen med kompisar se Sverige-Irland på en Irlänsk pub här i Cabo Roig. Självklart måste vi då ha gula landslagströjor. Tyvärr missade vi marknaden i torsdags, där jag hört att det fanns.

Någon som har idéer om var det finns? Kvällsmarknaden i Torrevieja kanske?

Hälsningar Tommy

Hej har du varit och tittat på Alcampo där sålde dom tröjor när det var VM annars finns det ju andra affärer på La Zenia Boulevard spainsmile

Japp, var på Alcampo mm på Zenia idag, hittade bara spanska, franska, engelska och något mer... Hoppas på månglarna på Cabo Roig-stripen ikväll, annars får vi fixa egna med gula tröjor och blå sprayfärg!!

Japp, var på Alcampo mm på Zenia idag, hittade bara spanska, franska, engelska och något mer... Hoppas på månglarna på Cabo Roig-stripen ikväll, annars får vi fixa egna med gula tröjor och blå sprayfärg!!

Hej men vet du att det är olagligt att köpa av dom men det gör många bara inte Polisen ser .Vem tror du vinner ???? en dum fråga ??? happy

Nya trådar

Back
Toppen