Taxikrig på Alicante flygplats

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Barnsligt, det är väll bättre att få några med på returresan både för miljö och ekonomin så länge som det handlar om just returresa.

Min kalkyl "plus och minus med bil i Torre", fick precis en ny kategori med ett plus i :)

Och du vet väll att det finns en service som tar han om din bil från flygplatsen när du inte är där och kommer med den till dig på flygplatsen när du kommer ner.;:;;)

Hej igen Eckhoff, ja jag har kollat på bl Umbrella parking som någon vänlig själ här på forumet rekommenderade. Tycker det låter klockrent. Någon jag såg hade tom tvätt, så man har en ren bil ute/inne när man kommer ner. Tycker inte det var dyrt i jmf med tjänsterna i Sverige..

/ Perra

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Umbrella superbra , många Svenska kunder. Blev t.o.m. Skjutsad av Svenstalande person. Jag gillar minibuss vill ej att andra kör med min bil.

Sharky, har du "Sheltered/Cubierto" eller står du ute i de blå?

Såg att någon firma sålde kustom-överdrag till bilen, men det blir säkert repor vid av/på tagande kan jag tänka mig..samt att det är meckigt om man är solo..

/ Perra

Barnsligt, det är väll bättre att få några med på returresan både för miljö och ekonomin så länge som det handlar om just returresa.

Jo men lite förstår jag att Elchetaxi blir sura. Det är så dåligt
med körningar, dom går antagligen på knäna. Som många i
taxibranschen. Det har ju alltid varit
vattentäta skott, dom (Elche) får inte heller hämta folk i Torre.
Torre står ju där och hämtar oss på flygplatsen, det säger dom inget
om för det är beställt men att dom ställer sig i deras kö kan jag
tänka mig att dom blir sura på.

Eller hur :confused:

Ciao P :sol:

Sharky, har du "Sheltered/Cubierto" eller står du ute i de blå?

Såg att någon firma sålde kustom-överdrag till bilen, men det blir säkert repor vid av/på tagande kan jag tänka mig..samt att det är meckigt om man är solo..

/ Perra

Ute i det blå.

Nya trådar

Back
Toppen