Tennis

Emmisdemmis

Aktiv medlem
Hej!
Vilka banor är öppna för allmänt tennisspel i Torrevieja?
Då tänker jag gärna nära Rosaleda-området.
Såg Preciosas inlägg om cykelbanan. Det lät toppen. Vid sporthallen kan man säkert spela.

Såg på Googlemap att ett område som hette någonting med Sol hade två banor. Kan man hyra där måntro?
Vet också att i Pinjeskogen nära Molino Blanco fanns två banor. Möjliga att hyra?

Har annars sett mark i Rosaleda som verkar ledig. Får man drömma om en bana där?:):)

Trevlig lördag och andra advent, hälsar Emma :)

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej Vi hittade ett ställe idag visserligen bara en bana men det verkade lätt att få tider 4euro i timmen,snett nedanför hotell Cabo Cevera.dom har betalpool också,såg fräscht ut

Hej,
Tack! Det ska vi testa.Ser man banan från vägen? Är det på samma gata som hotellet Cabo Cevera du menar?
Vi spelade vid sporthallen sist. Det var bra, men ligger kanske lite väl långt bort. Kan tänka att man blir lat på semestern och det är lättare att kunna gå till banan.
Jag ska fråga uppe vid SOL-husen om man kan hyra den banan också, även om man inte bor i urbanisationen. Jag menar den banan som ligger precis vid det stora poolområdet.

Trevlig midsommarhelg, önskar Emma :)

Nya trådar

Back
Toppen