Tips om boende i Barcelona!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Victoriaa

Ny medlem
Hej!

Jag och min pojkvän har fått jobb i Barcelona med start i slutet av september. Just nu söker vi bostad i centrala Barcelona och behöver så många tips som möjligt!

Vi har mailat många privata fastighetsägare genom hemsidan loquo.com, känns sådär.. Vad har ni för erfarenhet av den hemsidan och de som annonserar där?

Tack!

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Loquo har mkt skojare men oxa mkt seriösa uthyrare. Ni maste vara i lgh med en (RÄTT) nyckel i handen när ni skriver kontrakt o lämnar pengar annars kan ni bli lurade. MEn jag har hittat manga bra lgh via loquo!

Ta annars ett rum i delad lgh första manaden sa kan ni söka pa plats, mkt lättare a sa kan ni ju kolla in vilken stadsdel ni gillar bäst!

Kolla oxa segundamano.com, enalquiler.com, mundoanuncios.com habitamos.com tex.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen