[email protected]
Ny medlem
Jag pluggar för tillfället men har tänkt ta uppehåll i ett år fr.o.m januari. Jag har tänkt läsa en spanskakurs i Barcelona i 3-4 månader och skulle vilja ha tips om några olika skolor? Har sonderat fältet och hittat lite olika prisklasser, bl.a. olé languages, där de erbjuder 20 lektioner/ vecka i 3 mån för ca 1000 euro. På DonQuijote får man betaöa det dubbla, och jag undrar om det är någon som har erfarenhet från t.ex. DonQuijote? Är det värt den extra kostnaden?
Jag undrar också hur det är med att söka jobb i barca? Är det något jag helt kan sluta tänka på, med tanke på att jag kommer ner i mitten av januari vilket inte direkt är högsäsong? Finns det någon bra sida annars där man kan leta jobb, eller är det helt enkelt gå runt och fråga som gäller?
Väldigt tacksam för tips!
/ Erik
Jag undrar också hur det är med att söka jobb i barca? Är det något jag helt kan sluta tänka på, med tanke på att jag kommer ner i mitten av januari vilket inte direkt är högsäsong? Finns det någon bra sida annars där man kan leta jobb, eller är det helt enkelt gå runt och fråga som gäller?
Väldigt tacksam för tips!
/ Erik