Tips på aktiviteter

bettyboopisen

Ny medlem
Nu när våren kommer är det dags för oss att åka till Torrevieja för andra gången. Förra gången var vi mest i närområdet där vi bodde då. Nu kommer vi att bo vid La Mata. Vill gärna ha tips på vad man kan göra och titta på.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej där Betty,
Nu har vi inte hunnit med så mycket, längtar ner och vill se mer..:):)

Det vi har gjort och som jag kan rekommendera är: tur till Alicante, utflykter och bad vid Guardamar, utflykt till Villajoyosa och chokladtillverkning, resa till Altea -besök i Gamla stan och den fina kyrkan, utflykt och bad i Calpe och till stranden Cabo Roig.

Vi tycker också om att gå runt i Torrevieja och La Mata.
Ett besök till Habaneras och några till La Zenia B gör vi också.

Det var det lilla vi gjort, ser fram emot att läsa fler tips här på forumet.:)
Trevlig tisdag hälsar Emma

Nu när våren kommer är det dags för oss att åka till Torrevieja för andra gången. Förra gången var vi mest i närområdet där vi bodde då. Nu kommer vi att bo vid La Mata. Vill gärna ha tips på vad man kan göra och titta på.

Hej Betty :)
Välkommen till forumet spainsmile

Den här hemsidan uppdateras med aktiviteter, kulturella och annat
som sker varje månad, spar länken så ser ni en hel del.
http://www.aktivitorrevieja.com/sve/kultur/agenda/utv_begiv.php

Chao P :sol:

San Pedro de Pinatar

Idag gjorde vi en trevlig bilutflykt från Torreta III runt rosa saltsjön och ner till San Pedro de Pinatar. Vi hittade en trevlig uteservering mycket nära stranden med utsikt över stränder, mängder av segelbåtar och Medelhavet. Solen gassade vilket var skönt efter den kyliga morgonen och maten var mycket god. Jag tror att det finns en hel del att utforska längs San Pedros fantastiska pirer. Tyvärr kunde vi inte göra det eftersom min man har rörelsehinder. Dagen blev mycket lyckad trots detta.
hjärtaa​

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Idag gjorde vi en trevlig bilutflykt från Torreta III runt rosa saltsjön och ner till San Pedro de Pinatar. Vi hittade en trevlig uteservering mycket nära stranden med utsikt över stränder, mängder av segelbåtar och Medelhavet. Solen gassade vilket var skönt efter den kyliga morgonen och maten var mycket god. Jag tror att det finns en hel del att utforska längs San Pedros fantastiska pirer. Tyvärr kunde vi inte göra det eftersom min man har rörelsehinder. Dagen blev mycket lyckad trots detta.
hjärtaa​

Hej jag håller med där är det fint mer en spansk by och parkeringsplatser hittar man inte så många turister på stränderna som torre :):)tomtejul

Nya trådar

Back
Toppen